اخبار و عجایب A {TEXT-DECORATION: none; } #hd {width:100%; height:100px; text-align:right;font-size:36pt;color:#f7b72e;padding-right:50px;font-family:Times New Roman;font-weight: bold;padding-top: 50 px;} #ds {width:100%; text-align:right;font-size:9pt;color:#b31d1e;font-family:Tahoma;font-weight: bold;padding-right:60px;} body{font-family:tahoma;font-size:9pt;color:#ffffff;} .tt{background:url('http://www.mahtarin.com/weblog/o1.jpg') no-repeat left;height:303px; width:1003px; } .menu{width:142px; padding-right: 10px; padding-bottom: 20px; padding-top:20px;font-size:16pt;font-weight: bold;text-align:right;color:#fac434;} .ssmenu{font-size:9pt;color:#ffffff;text-align:center;} .smenu{direction:rtl;font-size:9pt;text-align:right;color:#ffffff;padding-bottom: 4px; padding-right:8px;} .smenu a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .smenu a:hover{text-decoration:underline;} .pmenu{height:38px; width:38px; padding-top: 3px;} .fmenu{ padding-top: 3px;padding-right:8px;color:#ffffff;text-align:center;font-family:tahoma;font-size:9pt;direction:rtl;} .post {color:#ffeed5;direction:rtl;padding-left: 6px; padding-right: 6px; padding-top: 8px; padding-bottom: 25px;text-align:right;font-size:16pt;} .post a{color:#ffffff;text-decoration: none;} .date a{color:#ffffff;text-decoration: none;}
اخبار و عجایب



گرانترین خانه های فوتبالیست ها!

 

10-کاکا

 

 

 

ستاره AC میلان این خانه رادر سال 2009 خرید زمانی که او  به رئال مادرید  در همان سال پیوست. این خانه از ریکاردو کاکا در مادریدکه پایتخت اسپانیا است قرار
دارد



9 . آندرس اینیستا 4.6 میلیون دلار

 

 

 

خانه در سال 2005 ساخته شده است. خانه آندرس اینیستا شامل 5 اتاق خواب، یک کلیسای کوچک و یک استخر شنا میباشد .

8 . لیونل مسی 5 میلیون دلار

 

 

 

مسی جزئیات بسیاری از خانه خود را به اشتراک گذاشته است.  خانه اش  متشکل از یک اتاق سینما، آبگرم وزمین فوتبال داخلی است.

7 . ماریو بالوتلی 5 میلیون دلار

 

 

 

بالوتلی برای باشگاه ایتالیایی میلان بازی میکند . ماریو نیز برای منچستر سیتی که به او پول زیادی پرداخت می شد  بازی میکرد. یک اتاق سینما واستخر سرپوشیده  در خانه او جود دارد.

6 . کریستیانو رونالدو 6 میلیون دلار

 

 

 

کریستیانو رونالدو  خانه های بسیاری دارد اما  خانه او منچستر در این لیست انتخاب شده است . ارزش خانه او   در منچستر 6 میلیون دلار است . او این خانه را در سال 2006 زمانی که  در باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد بازی میکرد خریداری کرده است.


5 . فرانک لمپارد 7میلیون $

 

 

 

خانه فرانک لمپارد از 12 حمام، 9 اتاق خواب، یک اسکله قایق و استخر شنا تشکیل شده است. خانه لمپارد در مساحت 19500 متر مربع طراحی شده است . همچنین،مهمان خانه ، زمین تنیس وجلوی خانه های خصوصی طولانی در این خانه وجود دارد.

4 . جان تری 7.5 میلیون دلار

 

 

 

در اینجا یک بازیکن دیگر از باشگاه فوتبال چلسی در فهرست 10   خانه ی برتر وجود دارد   یک آکواریوم در زیر زمین در این خانه از  وجود دارد. همچنین سالن سینما نیز در این خانه طراحی شده است.

3 . دیدیه دروگبا 14.5 میلیون دلار

 

 

 

خانه دیدیه دروگبا  که در 8600 فوت مربع ساخته شده است. این خانه در سال 2007 ساخته شده است. است در مجموع 7 اتاق خواب لوکس و 8 حمام در خانه از دیدیه دروگبا وجود دارد. چند  اتاق بچه  نیز در این خانه وجود دارد.

2 . وین رونی 17.83 میلیون دلار

 

 

 

خانه وین رونی در نزدیکی خانه رابین ون پرسی واقع شده است. و ریو فردیناند . هزینه خانه  17.83 میلیون دلارصرف شده است . او همچنین این خانه در طول زندگی حرفه خود در منچستر یونایتد خرید

1 . دیوید بکهام 20 میلیون دلار

 

 

 

 اینجا  خانه  بازیکن فوتبالی است که به عنوان پادشاه ضربه آزاد شناختهمیشد.
دیوید بکهام صاحب گران قیمت
ترین خانهدر بازیکنان فوتبال است .

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:,

توسط شادمهر نژاداحمدی |



من شادمهر نژاداحمدی اهل شهرستان گتوند هستم.امیدوارم که از وبلاگم خوشتون بیاد.و البته نظر یادتون نره


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و عجایب و آدرس shn.p.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سایت رسمیfifa
بروزترین سایت اخبار داغ فوتبال!!!
زیارت حرم امام رضا بصورت مجازی!!!
ارگ پیشگامان.آقای رضایی
ردکاپ!!!
آب و هوای (گتوند) در سه روز آینده
وبلاگ ایوب نژاداحمدی
مدرسه راهنمایی پیشگامان اندیشه
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

RSS 2.0

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

نازترین عکسهای ایرانی


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 8439
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1